Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2008

ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΤΟ ΙΚΑ ΣΑΜΟΥ;



Πολύ καιρό τώρα, διστάζω να γράψω ή να μιλήσω για την απόφαση του ΙΚΑ να μετεγκατασταθεί στο κτήριο των αποθηκών του Έρμαν...
Φοβάμαι μήπως μου χρεωθεί "πονηρία" και σκοπιμότητα, μιας και όσοι γνωρίζουν την ταυτότητά μου πιθανά θα θεωρήσουν πως το όποιο ... "συμφέρον" ίσως επηρεάζει την κρίση...
Από την άλλη, με εντυπωσιάζει ότι ΚΑΝΕΙΣ (από όσο ξέρω) δεν ασχολείται με το θέμα...

Λες και η επιλογή της στέγασης του μεγαλύτερου ασφαλιστικού φορέα (με τάση μεγέθυνσης λόγω της προωθούμενης ενοποίησης των ταμείων) μέσα στην καρδιά της πόλης, σε ένα σημείο με ήδη δύσκολη πρόσβαση και προβληματική κυκλοφορία, δεν αφορά κανέναν.....
Η επιβάρυνση ενός τόσο μικρού δρόμου μες στο κέντρο της πόλης με πολλές δεκάδες διελεύσεις αυτοκινήτων δεν προβληματίζει, δε συγκινεί ούτε "άρχοντες", ούτε αρχές, ούτε εφημερίδες (ούτε καν κάποιους σκεπτόμενους συμπολίτες μας;!)...
Τρία τινά μπορεί να συμβαίνουν....
Ή περιμένουμε να ολοκληρωθεί η καινούργια ... εξυπνάδα για νά 'χουμε να γκρινιάζουμε...
Ή είμαστε σε γενική αφασία...
Ή εγώ είμαι πονηρός και δόλιος...

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΝΟΜΙΖΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΑΒΕΙ ΓΝΩΣΗ Ο ΚΟΣΜΟΣ. ΚΑΤΙ ΕΙΧΕ ΓΡΑΦΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΝΕ Η ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΙ ΣΙΓΟΥΡΟ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΑΛΛΙΩΣ ΕΑΝ ΟΝΤΩΝ ΜΕΤΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΕΚΕΙ ΤΟ ΙΚΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΝΤΩΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΕΣ.

angelina είπε...

Για μια ακόμη φορά πρώτα κάνουμε κάτι και μετά σκεφτόμαστε εαν είναι σωστό. Ταλαιπωρία για τον πολίτη πάλι.Όταν θα αρχίσουν οι διαμαρτυρίες θα είναι πλέον αργά.

Ανώνυμος είπε...

φαρμακοπειος εισαι;

angelina είπε...

Μην απαντήσεις tzortzino, μην απαντήσεις. χαχα

DINOS TZORTZOGLOU είπε...

Ανώνυμε φίλε.
Η γυναίκα μου έχει το φαρμακείο δίπλα στο ΙΚΑ.
Εγώ συνταξιούχος ΙΚΑτζής και μένω στη Νεάπολη.
Η κόρη μου τροχονόμος και θα της αυξήσουν τις περιπολίες...
Και ο γιος μου εργολάβος (και δεν τον προτίμησαν...)
Α! Έχω και ένα παραλιακό ακίνητο ΙΔΑΝΙΚΟ για ΙΚΑ....
χαχαχαχα....
Καλά δε σου φτάνει που προειδοποίησα για τους δόλιους σκοπούς μου, θες να μάθεις και ποιος είμαι?????????

DINOS TZORTZOGLOU είπε...

Angelinaκι επιτέλους....
Σε είχα χάσει!!!!!!
Περιμένω ακόμα επίσκεψή σου.....

Ανώνυμος είπε...

χαχα αμα το πουλας το φαρμακειο το περνω εγο και ας παει οπου θελει το ΙΚΑ.Δεν κανω πλακα

Ανώνυμος είπε...

εγο το ο με ω .sorry για το λαθ ακι/αρα

DINOS TZORTZOGLOU είπε...

:)

angelina είπε...

Περιμένω να ανοίξει το Vertigo. Πιο συχνά περνάμε απο κει παρά από τη δουλειά (ευτυχώς).