Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2009

"Φταίμε;"

Σίγουρα δεν απευθυνόταν στην αφεντιά μου το σχόλιο των "Στιγμιοτυπων" στη "Χαραυγή" τής 20ης Δεκεμβρίου...
Δε νομίζω ότι με διαβάζουν...
Άλλωστε αναφέρεται σε ... παρατρεχάμενους και ... δημοσιογράφους ...
Ωστόσο νιώθω ότι με αφορά μιας και μοιάζει να απαντά στο "ΦΤΑΙΩ" της προηγούμενης ανάρτησής μου...
Γράφει η εφημερίδα:
"Γίναμε όλοι ίδια κι όμοια;" ...
"Χρησιμοποιούν πληθυντικό πρόσωπο, όλοι φταίμε, είμαστε όλοι υπεύθυνοι..."
"Όλοι μαζί πυροβολήσαμε; Όλοι μαζί δίνουμε εντολές στην Αστυνομία;...
Όλοι μαζί κάναμε τις αρπαχτές;....."
Κι όμως σύντροφοι...
Όπως το βλέπω εγώ, ΟΛΟΙ ΦΤΑΙΜΕ!
Γιατί ψηφίσαμε...
Γιατί ανεχθήκαμε...
Γιατί συμβιβαστήκαμε...
Γιατί "ωριμάσαμε"...
Γιατί σωπάσαμε...
Γιατί δεν ξεσηκωθήκαμε...
Γιατί δεν εμπνεύσαμε...
Γιατί δεν πείσαμε...
Ποιον θέλατε φίλοι για "μπροστάρη";
Τον Ευφραίμ ή το Ζαχόπουλο; Ποιον;
Αν αποτύχατε να είστε εσείς, αν αποτύχαμε να είμαστε εμείς, δε φταίνε οι "άλλοι" που δε ... μας άκουγαν...
Φταίμε που δε φωνάξαμε, ή δε φωνάξαμε αρκετά, ή κι όταν φωνάζαμε κανέναν δεν ενδιέφεραν αυτά που λέγαμε ή ο τρόπος που τα λέγαμε...
"Λέει" η (αγαπημένη) "Χαραυγή":
"Προχθές ένα πανό των μαθητών έγραφε:
Σκοτώνουν τα όνειρά μας, τώρα σκοτώνουν κι εμάς.
Ακριβώς. Δεν είμαστε όλοι μαζί. Είναι ΑΥΤΟΙ."
Αν έτσι βολεύει τις συνειδήσεις σας (μας) φίλοι, πάει καλά.
Το πανώ όμως δεν ήταν δικό σας...
Δεν ήταν δικό μου...
Ήταν των παιδιών!
Και αν είναι το οπλισμένο χέρι ενός κομπλεξικού Ράμπο που σκότωσε τον Αλέξη, έχουμε ΒΑΛΕΙ ΟΛΟΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ να σκοτώσουμε τα όνειρά τους...
Γιατί ψηφίσαμε...
Γιατί ανεχθήκαμε...
Γιατί συμβιβαστήκαμε...
Γιατί "ωριμάσαμε"...
Γιατί σωπάσαμε...
Γιατί δεν ξεσηκωθήκαμε...
Γιατί δεν εμπνεύσαμε...
Γιατί δεν πείσαμε...
Αν εγώ μπορώ να νιώθω το βάρος της ευθύνης που μου αναλογεί, ίσως να μπορούσατε κι εσείς...
Που η φωνή σας ακούγεται...
Που έχετε τη Δύναμη...

Δεν υπάρχουν σχόλια: