Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010



Μουσική/Στίχοι: Αδελφοί Κατσιμίχα/Βασαλάκης Δημήτρης

Δεν θέλω να σου πω λόγια μεγάλα
Παγώνει μες στο στήθος μου η φωνή
Μικρό μου ανθρωπάκι σε μια γυάλα
Ποιος να φωνάξει πια και τι να πει

Δεν έχω να σου πω λόγια μεγάλα
Έχουνε όλα ειπωθεί από καιρό
Μα τίποτε δεν άλλαξε εδώ πέρα
Αν ήταν θα το ξέραμε και οι δυο

Άνθρωπε ανθρωπάκι μου μικρό
Στο ίδιο ανέκδοτο και εγώ
Μες στης σιωπής σου το θαλάμι

Από το διπλανό κελί
Ένα μονάχα θα σου πω
Και ας το πάρει το ποτάμι

Άνθρωπε ανθρωπάκι μου μικρό
Μην περιμένεις πια εδώ
Κανείς δεν θα 'ρθει να σε σώσει

Ένα μονάχα θα σου πω
Ότι δεν πάρεις μοναχός
Κανείς δεν θα 'ρθει να στο δώσει

Δεν έχω να σου πω λόγια μεγάλα
Έχουν όλα ειπωθεί χίλιες φορές
Ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες
Δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές

3 σχόλια:

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Καλημέρα, μήπως να άλλαζες το όνομα της σελίδας σου σε ΣΑΜΟΣ ΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ????

Παρακολουθούμε εγώ και ο Ν. με ενδιαφέρον τα βήματα της Υποτείνουσας !!

DINOS TZORTZOGLOU είπε...

Γεια σου Αθηνούλα!!! Μην ξεχνάς! Το "Σάμος ώρα να φεύγουμε" έχει ... ερωτηματικό στο τέλος!! Φιλιά και στους δυο σας!

Side21 είπε...

Έτσι μπράβο !!!
Δεν πάμε πουθενά ...
Μένουμε και το παλεύουμε !!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ & ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ ...